segunda-feira, 27 de julho de 2009

Juliet, 19

My name is Juliet, I am 19. I live in Cidade Baixa. I like to live there because I'm close to my family. I live with my parents. In free time I like to go o shopping, watching a good movie and go to the beach. When I finish high school, I want to attend a school of psychology

Meu nome é Juliet, tenho 19 anos. Eu moro na cidade baixa. Eu gosto de morar lá porque estou perto de minha familia. Eu moro com meus pais. Nas horas livres, eu gosto de ir no shopping, assistir um bom filme e ir na praia. Quando concluir o ensino médio, eu quero cursar uma faculdade de psicologia.

2 comentários:

cathyamcd disse...

Juliet, I am interested in your goal to study psychology. It is a very interesting field. What kind of movies do you like best? Welcome to our class. I look forward to getting to know you better as we work on many projects. -- Cathy

harperadrianna2 disse...

Hi Juliet my name is Adrianna. I think being close to your famile is a good thing because family is important.