terça-feira, 11 de novembro de 2008

Manuela has answers to Mjames, Kirt, Rodrick, Kierra, Justin, Maurio, Brandi & Fetemma.

Para traduzir o que eu escrevi, vá para:http://www.google.com.br/language_tools?hl=pt-BR

Oi, Mjames!
Obrigado por ter enviado mensagem para mim! Eu também gostei do seu nome!
Oi, Kirt! Oi, Rodrick!
Vocês escreveram tão pouco para mim... Eu gostaria de lhes conhecer melhor!
Beijos!
Oi, Justin!
Meus esportes preferidos são: voleibol e futebol.
Beijos!
Oi, maurioa!Oi, kierra!
Obrigado pelo seu conselho. Boa sorte também vocês dois! Eu quero ser médica obstetra.
Oi, Brandi!
Eu me divirto jogando bola. Eu gosto de ir ao cinema e ir à praia. E você? O que você faz para se divertir?
Oi, Fetemma!
Eu gosto muito de minha professora de português. Os meus esportes preferidos são voleibol e futebol.
Rodrick disse...
Hi My name is Rodney Kelley and Im 17 years old and i go to lovejoy high school
22 de Outubro de 2008 06:04

2 comentários:

Damion disse...

I am Damion. How are you?How is your family? What are your favorite subjects? What course do you want to attend after having finished high school? Do you like any sports or studying is your favorite "sports"?

I am fine
My family is fine
my favorite subject is english
I want to go to college after high school.
I like to play basketball alot that is my favorite sport to play.

MJames disse...

I just want to thank you for responding to my comment.